loading...

هاست لینوکس - سرور اختصاصی

محبوبیت و سودمندی آن در دهه اخیر به حدی است که جوملا! در حال حاضر یکی از بالاترین رتبه های CMS منبع باز در سرتاسر جهان محسوب می شود. از زمان تأسیس آن از CSS Mambo ، طی ده سال گذشته به علاوه ، آنقدر پی

پارسیان میزبان بازدید : 193 شنبه 22 شهریور 1399 نظرات (1)

محبوبیت و سودمندی آن در دهه اخیر به حدی است که جوملا! در حال حاضر یکی از بالاترین رتبه های CMS منبع باز در سرتاسر جهان محسوب می شود. از زمان تأسیس آن از CSS Mambo ، طی ده سال گذشته به علاوه ، آنقدر پیشرفت کرده است که جای تعجب نیست که جایزه های زیادی در بچه گربه آن وجود دارد و هنوز هم شمارش می شود.

به طور خاص ، اگر در زمینه توسعه وب هستید ، صرف نظر از فناوری که با آن سرو کار دارید ، دور از کلمه جوملا غیرممکن است! اگر چنین است ، من مطمئن هستم که شما به سیاره دیگری تعلق دارید! ممکن است کمی طاقت فرسا به نظر برسد ، اما من می توانم به شما اطمینان دهم که اگر هنوز این کار را برای راه حل مدیریت محتوای بعدی خود انجام نداده اید ، چیزی بیش از ارزش دیدن است. در واقع ، این چیزی فراتر از CMS است - بعداً در این مقاله درباره جوملا بحث خواهیم کرد! قادر به.

در این مقاله ، ما کاملا درباره جوملا بحث خواهیم کرد! است و چگونه می تواند برای پروژه های تحت وب شما مفید باشد. با نگاهی اجمالی به CMS اولیه ، ویژگی های جوملا را مرور خواهیم کرد! در طول مقاله ، و در بخش آخر من چند منبع مفید با منابع را برای شما قرار می دهم.
CMS چیست؟

سیستم مدیریت محتوا که به آن CMS گفته می شود ، سیستمی است که به شما امکان می دهد اطلاعات را به راحتی و به طور مثر مدیریت کنید. این اطلاعات می تواند هر چیزی باشد ، خواه یک مقاله ساده باشد یا یک سیستم مدیریت پیچیده رسانه. هدف CMS ارائه گردش کار موثر است که وضعیت واضح موجودیت را در هر زمان مشخص نشان دهد. به زبان ساده ، این اجازه را می دهد تا اطلاعات از حالت های مختلف مانند پیش نویس ، بررسی ، ویرایش و انتشار عبور کند.

به طور خاص ، این کاربران غیر فنی هستند که دوست دارند چنین سیستمی در اختیار داشته باشند که به آنها امکان سازماندهی آسان محتوا را می دهد و کل روند را به جای شلوغ کردن ، شاد می کند. در هر برنامه تحت وب ، سه عملیات اساسی وجود دارد که بیشتر اوقات مدیران متوجه می شوند که آنها را روی هر موجودی انجام می دهند - افزودن ، ویرایش و حذف. و این همان چیزی است که CMS برای آن طراحی شده است. این امکان را برای شما فراهم می کند که با تهیه یک ویرایشگر WYSIWYG ، ویرایش داخلی یا برخی از موارد خوب دیگر ، ایده این است که کل روند را بدون زحمت انجام دهید.

این فقط سازماندهی و مدیریت محتوا نیست ، بلکه چقدر در ارائه کنترل دسترسی دقیق به گروه های مختلف کاربران مهارت دارد ، که به عنوان یکی از ویژگی های برتر هر CMS در نظر گرفته می شود. بدیهی است که شما می خواهید مسئولیت ها را در نقش های مختلف مانند نویسنده ، ویراستار و ناشر تقسیم کنید. ارائه نسخه محتوا نیز موضوعی است که می خواهید به آن توجه داشته باشید زیرا به شما امکان می دهد مقالات را در صورت عدم پیش بینی مطابق انتظار به عقب برگردانید.

در ابتدایی ترین شکل ، گردش کار معمول هر سیستم مدیریت محتوا می تواند مانند موارد زیر باشد:

    نویسنده با ایجاد یک مقاله مکالمه را شروع می کند و وضعیت پیش فرض مقاله در این مقطع زمانی پیش نویس است. معمولاً چند مقاله تکرار طول می کشد تا مقاله از وضعیت پیش نویس به وضعیت بررسی تغییر یابد.
    به بازرسان اجازه دسترسی به تمام مقالاتی که برای تنظیم وضعیت تنظیم شده اند ، داده می شود. باز هم ، لازم است آگاهانه بازرسان تلاش کند تا آنها را مرور کرده و در صورت داشتن برخی از دستورالعمل های لازم برای تبدیل مقاله از وضعیت بررسی به وضعیت ویرایش ، آنها را به سردبیران بفرستد. البته اگر انتظار می رود از نویسنده بهبودی حاصل شود ، داور می تواند آنها را با ارسال نظرات مناسب به وضعیت پیش نویس بازگرداند.
    مرور همه مقاله ها در وضعیت ویرایش و زیبا سازی آنها با لمس های نهایی چیزی است که از مدیر ویرایش در برنامه روزمره آنها انتظار می رود. همچنین ، آنها وظیفه هل دادن مطالب از ویرایش به صف انتشار را دارند.
    سرانجام ، این وظیفه ناشر است که اطمینان حاصل کند که با تعیین زمان انتشار برای انتشار در جلوی صفحه ، محتوای نشسته در صف انتشار برخورد مناسبی داشته باشد.

به طور کلی ، آنچه در بالا ذکر کردیم یکی از ساده ترین و در عین حال موثرترین موارد استفاده است که می توان به آن پایبند بود. ناگفته نماند که در دنیای واقعی شاهد گردش کارهای پیچیده تری خواهید بود که همراه با ویژگی های غنی مانند برچسب گذاری ، اشتراک گذاری اجتماعی و اظهارنظر است ، به ذکر چند مورد.

بنابراین ، این یک معرفی سریع و امیدوارم مفید از آنچه یک سیستم CMS می تواند داشته باشد ، است. از بخش بعدی به بعد ، ما به موضوع اصلی این مقاله ، جوملا! خواهیم پرداخت ، چیزی که من قول داده ام در طول این مقاله بررسی خواهیم کرد.
جوملا! - CMS برنده جایزه

از زمان تأسیس آن در سال 2005 ، جوملا! طی سالها تکامل یافته است و نتیجه نهایی یکی از قدرتمندترین و غنی از ویژگی CMS است که توسط میلیون ها کاربر بارگیری شده است. همانطور که می گویند ، این واقعاً یک CMS مبتنی بر جامعه است که توسط جامعه اداره می شود و برای آن است! برای هر پروژه منبع باز ، همانند جوملا! ، حمایت اعضای جامعه عامل مهمی در پایداری و پایداری پروژه است.

جوملا با استفاده از پرکاربردترین فن آوری های وب مانند PHP ، MySQL و Apache ساخته شده است. با گفتن این ، فقط به فن آوری های فوق الذکر محدود نمی شود - بلکه پشتیبانی می کند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود آهنگ در تاریخ 1403/01/21 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

ایزی موزیک یک سایت دانلود آهنگ است که امکان دسترسی آسان و بدون محدودیت به هزاران آهنگ از سراسر ایران و جهان را فراهم می‌کند. این سایت با رابط کاربری ساده و کاربرپسند، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را پیدا و پخش کنند، همچنین با قابلیت‌های مختلفی نظیر پیشنهادات موسیقی بر اساس سلیقه کاربران، تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی را بهبود می‌بخشد. ایزی موزیک همچنین امکان پخش آنلاین و دانلود آهنگ‌ها برای گوش دادن آفلاین را نیز فراهم می‌کند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروش سرور اختصاصی- سرور نیمه اختصاصی- سرور مجازی- خدمات اینترنت- خدمات ثبت دامنه (Domain ) و میزبانی ( Hosting ) -طراحی صفحات وب- تبلیغات اینترنتی- تلفن اینترنتی - نگداری و پشتیبانی سرور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 1,833
  • بازدید کلی : 7,911